19-10-2010

Potterkijkers



Blok 9 was het kwartaal van illustratie binnen de entertainmentwereld. Het onderwerp was "mijn straat". Het was de bedoeling dat we een voorstel hadden voor een animatie plus een vrij onderdeel waarin je je fascinatie kon uitwerken. Ik wou graag een stopmotion-animatie maken en heb daarvoor aan een decor gewerkt. Ook heb ik een portret gemaakt. Ik heb me helemaal op m'n project gestort en na heul wat uren is hieronder het resultaat te zien!





overzicht tijdens m'n beoordeling:

1 opmerking:

Kirsten zei

Hee!
Ik kwam via iets dat ik intypte op Google, bij jouw blog uit. Allereerst, je werk is echt heel tof allemaal!
Nu zag ik dat jij een opleiding volgt in Breda, St. Joost. Ik ben er zaterdag naar de open dag geweest en het lijkt me zo'n leuke school! Graag zou ik Graphic Design gaan doen.
Als je zin hebt, zou je dan wat willen vertellen over die school? Mij was nog niet helemaal duidelijk hoe de lessen precies zijn (ook theorie) en ik zag nergens een kantine (ben ook niet overal geweest hoor).
Hoe is de sfeer verder, ga je er met plezier naartoe?
Misschien heb je geen zin om die vragen te beantwoorden, dat maakt dan niks uit hoor, haha!
Mijn e-mailadres is: kirschoe@hotmail.com, mailen is misschien handiger.
Nou, verder nog heel veel succes met alles en ik denk dat jij er wel komt hoor, respect voor je tekeningen enzo! (:
X Kirsten